חוות אייל חווה אקולוגית

כתובת של חוות אייל חווה אקולוגית:

רמת רחל, רמת רחל

שעות פתיחה של חוות אייל חווה אקולוגית:

טלפון של חוות אייל חווה אקולוגית:

ניווט לחוות אייל חווה אקולוגית

האתר של חוות אייל חווה אקולוגית

בימי שבת ניתן להגיע לסיורים מודרכים בחווה שיערכו בכל שעה עגולה בין השעות 10:00-13:00, ביום שישי ניתן לבקר בחווה בתיאום מראש ובימים א‘-ה‘ הפעילות בחווה מיועדת לקבוצות מאורגנות בלבד ובתיאום מראש.

בחווה אנו מגדלים ומטפלים בבעלי חיים מסוגים שונים, עובדים ומטפחים את גן הירק ובוסתן שיחי ועצי הפרי, מייצרים קומפוסט אורגני ובונים בשיטות שונות ידידותיות לסביבה. אנו ממשיכים ומעמיקים את הידע שלנו בכל הקשור לשמירת הטבע והסביבה, מתוך הבנה והכרה שהאדם הוא חלק מהבריאה, אך אינו מרכזה – מכאן שיש לנו תפקיד לשמור על הסביבה בה אנו חיים, ולהשתדל להפחית את הפגיעה בה, כדי שגם הדורות הבאים יוכלו ליהנות מפריחת פרחי בר, מעוף ציפורים וטבע עשיר.
חוות אייל היא חווה אקולוגית טיפולית הנמצאת בקיבוץ רמת רחל. החווה הוקמה בט"ו בשבט תשס"ה לזכרו והנצחתו של אייל יואל – בן רמת רחל, שנהרג בג'נין במהלך מבצע חומת מגן – ביוזמה משותפת של המשפחה והקיבוץ. אייל אהב בעלי חיים ואהב את הטבע והסביבה, אך נהרג בזמן ששקד על פרויקט הגמר של לימודיו לתואר ראשון בהנדסה כימית, באוניברסיטה, בנוסף חלומו הגדול היה לעסוק בתחום של איכות הסביבה ושמירת הטבע.