עבור רבים מאתנו שבת מהווה את היום הנוח ביותר לקניות. העניין הוא שמכיוון שיום שבת הוא יום מנוחה עבור בעלי עסקים רבים, לא תמיד פשוט לאתר מקומות רלוונטיים פתוחים.

אבל, העובדה שרוב חנויות הרחוב ומרכזי הקניות סגורים בשבת (חלקם נפתחים במוצאי שבת), לא בהכרח מעידה על כך, שנצטרך להסתפק בביצוע הזמנות בשבת דרך רשת האינטרנט ולהמתין מספר ימים עד לקבלתן.

יש לא מעט שווקים ומרכזי קניות פתוחים, אשר כן פועלים בשבת וכל מה שאנחנו צריכים לעשות, זה לאתר את אותם המקומות וליהנות מחוויית קניות נעימה, גם ביום המנוחה.

מה פתוח בשבת?

ראשית כל, חשוב לציין כי כיום קיימות לא מעט אפליקציות, באמצעותן ניתן לקבל בצורה פשוטה מידע לגבי כל החנויות ומרכזי הקניות אשר פתוחים בשבת ונמצאים באזור הימצאותנו.

כך שגם אם אתם מחפשים סוג מסוים של חנות וגם אם אתם מעוניינים ליהנות מחוויית שופינג לא מוגדרת, תוכלו להסתייע באחת מאותן אפליקציות לצורך המטרה.  

מעבר לכך, יש מרכזי קניות ומתחמים בולטים ברחבי הארץ, אשר חלק גדול מהחנויות בשטחן פועלות ביום שבת, בין הבולטים שביניהם: מרכזי ביג ברחבי הארץ, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, קניוני ביג פיישן בנצרת ובירכא, קניון אייס מול באילת וקניון סיטי סנטר בחיפה – כמובן, שלא כל החנויות במתחם עובדות בשבת ולכן, כדאי לבדוק את הנושא הזה בטרם ההגעה.

בנוסף, ניתן למצוא גם שווקים נודדים אשר פועלים בשבת במתחמים מוגדרים, סופרים אשר פועלים בשבת – קשת טעמים, סטופמרקט, טיב טעם, קינג סטור ורשתות נוספות.

בכל עיר, ניתן גם למצוא מכולות ופיצוציות, אשר פועלות 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע – וברוב המקרים, זה כולל גם את שבת.

למה לשים לב לפני שיוצאים מהבית?

אם החלטתם לנצל את שבת בשביל לעשות קניות, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים:

  • שעות פעילות – כדאי לוודא את שעות הפעילות של החנויות ביום שבת – לעיתים, הפתיחה תהיה מאוחרת יותר מאשר הפתיחה בימי חול.
  • צפיפות – זכרו שכמוכם, יש גם לא מעט אנשים אחרים אשר מבקשים לנצל את יום השבת לקניות, כדאי לוודא מה הצפיפות באותו מרכז קניות ואם יש מקומות חנייה.
  • מחירים – סביר להניח שהבקשה שלכם היא לעשות קניות בשבת ועדיין ליהנות ממחירים הוגנים – כך שכדאי לבדוק גם את נושא המחירים באותו המקום אליו אתם מבקשים להגיע.
  • מה יש מסביב – ישנם לא מעט מקרים בהם קניות בשבת מהווה סוג של בילוי משפחתי ואולי תרצו לשלב אותו עם מסעדה או גלידה ולכן, כדאי לבדוק אם קיימות מסעדות שכאלו באזור אליו אתם מעוניינים להגיע. מעבר לכך, יש מרכזי קניות אשר מציעים הצגות ופעילויות שונות לכל המשפחה ביום שבת, כדאי לנסות ולהתעדכן גם בפרטים לגבי פעילויות מהסוג הזה.

כאמור, בעידן האינטרנט והאפליקציות, ניתן לקבל את כל המידע הרלוונטי באמצעות פעולה פשוטה של לחיצה על מספר כפתורים – כך שבאפשרותכם לדעת להיכן בדיוק אתם עתידים להגיע ואיפה בדיוק לעשות קניות בשבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *